کد مطلب: 204894
سردار سلامي:
جريان فرماندهي در سپاه روح جاري است/ سردار حجازي براساس نفوذ قلبي فرماندهي مي‌کرد
تاریخ انتشار : 1400/03/08 09:28:47
نمایش : 988
فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اينکه جريان فرماندهي در مجموعه سپاه همانند يک روح جاري است گفت: هميشه جايگزين فرماندهان وجود دارد و فرماندهان تجربيات را از فرماندهان قبلي مي‌گيرند و نگران جايگزيني نيستيم.

به گزارش  هفت چشمه به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ سرلشکر حسين سلامي فرمانده کل سپاه صبح امروز(شنبه) در حاشيه مراسم چهلمين روز شهادت شهيد حجازي در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: سردار حجازي يک فرمانده صاحب فکر و انديشه و اهل تدبير و با برنامه بود که با يک نظم فکري بسيار قوي عمل مي‌کرد و به ارزش‌هاي اخلاقي بسيار پايبند بود.

وي ادامه داد: سردار حجازي يک فرمانده خلاق بود که رفتارش با همکاران و زيردستان اصلاً براساس سلسله مراتب نبود. او واقعاً يک احترام دروني در همه ايجاد مي‌کرد و براساس نفوذ قلبي و احترام دروني فرماندهي مي‌کرد.

فرمانده کل سپاه با اشاره به فرماندهي سردار حجازي در جبهه مقاومت، گفت: او تجربيات بسيار بزرگي در ميدان‌هاي جهاد در دفاع مقدس و جبهه‌هاي مقاومت داشت و بسيار شجاع بود.

سرلشکر سلامي گفت: شجاعت و آرامش از ويژگي‌هاي منحصر به فرد شهيد حجازي بود که در صحنه‌هاي حساس و سخت نبرد آرامشش را از دست نمي‌داد و اين ويژگي باعث مي‌شد در شرايط بحراني هم امروزش را از دست ندهد.

فرمانده کل سپاه در خصوص جايگزين ايشان براي فرماندهي، گفت: جريان فرماندهي در مجموعه سپاه همانند يک روح جاري است؛ يعني هميشه جايگزين فرماندهان وجود دارد و فرماندهان تجربيات را از فرماندهان قبلي مي‌گيرند و نگران جايگزيني نيستيم، اما شخصيت اين فرماندهان خاص است و جاي خاليشان موجب ناراحتي است.

انتهاي پيام/ک

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg